Skandiabanken utvider virksomheten og skal tilby den beste digitale bankløsningen for de minste bedriftene.

- annonse -

– 16 år på rad har Skandiabanken hatt de mest fornøyde bankkundene i privatmarkedet. Dette er et sterkt utgangspunkt når vi nå tar fatt på oppgaven med å lansere den beste digitale brukeropplevelsen for små bedrifter, sier Magnar Øyhovden, leder Skandiabanken.

I løpet av første halvår 2018 vil Skandiabanken tilby grunnleggende banktjenester for små bedrifter. Skandiabanken skal være det naturlige valget for frie yrker, gründere, freelancere og konsulenter. Kreative og nyskapende mennesker bør ikke bruke tiden på bank. Bank skal være enkelt, og helst noe som bare skjer.

Skandiabanken har 17 års erfaring i å skape de mest kundevennlige løsningene, og står sterkt rustet til denne utfordringen.

– Vi skal lage den smarte banken som forstår de små bedriftenes behov – slik at de kan få mer tid til å fokusere på det de er best på. Vi skal utfordre et marked som er preget av tungvint administrering og dårlige nettløsninger – og jobben starter nå, legger Øyhovden til.

Neste artikkelStoraksjonær flagger i Gaming Innovation Group